Logo design, Tvorba písma, animace loga
Brno se stalo v roce 2024 vítězem Evropské hlavní město Vánoc. Navíc právě v Brně před 100 lety (1924) začala tradice vánočních stromků v České republice.
Brněnské vánoční trhy jsou pravděpodobně nejúspěšnější trhy v Česku a každoročně je navštíví až 1,5 milionu lidí.
V roce 2024 je svým vystoupením zahajoval Leoš Mareš a v průběhu vystoupily další hudebníci, jako Pokáč, Monika Bagárová, O5 a Radeček a další. Celkově se na brněnských vánočních trzích konalo přes 200 koncertů.
Logo symbol je tvořen ze 3 prvků, které se do sebe prolínají a vytvářejí tak unikátní symbol. Sněhová vločka zastupující Vánoce má jednu větev obrácenou, tak aby vytvářela šipku směřující a zapadající do linií písmene B, které reprezentuje Brno.
K logo symbolu jsme vytvořili písmo, které reflektuje jeho křivky. Celé logo díky tomu působí kompaktním dojmem.
Animace logo symbolu, kterou jsme vytvořili spolu s návodem pro zbytek animace celého loga. NOX media dotvořila animaci dle manuálu a natočila videa spolu s postprodukcí.
Ve videu zachycujícího atmosféru vánočního Brna níže je na konci vidět celá animace loga.
Součástí zadání byl i obalový design v podobě potisku na kelímky.
Pro potisk jsme navrhli rozvržení prvků na kelímku a stylizaci ilustrací. Ilustrace poté dodělávala externí ilustrátorka. Součástí potisku bylo logo Vánoce Brno a odkazy na web a sociální sítě.
V rámci charitativní akce rozdával kelímky i premiér České republiky - Petr Fiala.